ب ام و X1 جدید شکار عکاسان شد
 

گرچه این خودرو شبیه مدل قبلی خود است، اما مسیر پیشرفت را تغییر داده و اولین مدل x ب ام و است که با دیفرانسیل جلو ساخته می شود.

x1 جدید که بر اساس پلتفرم دیفرانسیل جلوی ukl1 تازه ساخته شده است، اولین خودروی دیفرانسیل جلوی ب ام و نیست. این پلتفرم در مینی جدید نیز به کار خواهد رفت.

 

 

تطبیق پذیری این پلتفرم دیفرانسیل جلوی جدید که با هر طول، عرض و ارتفاعی قابل تنظیم است، باعث می شود بتوان آن را در نسخه های بسیاری از مدل های مینی و ب ام و جدید به کار برد. گزارشات حاکی از آن است که اکنون تولید 20 مدل با این ساختار برنامه ریزی شده است.

این نمونه اولیه با پوشش هنوز برخی ویژگی های کلیدی ب ام و مانند جلو پنجره دو تکه و هواکش ها را دارد. خطوط سقف شیب دار نیز به این نمونه اولیه ظاهری اسپرت تر از x1 کنونی می دهد.

انتظار می رود مجموعه جدیدی از موتورهای 1.5 لیتری سه سیلندر توربو به طور مشترک با مینی جدید در این خودرو به کار رود. قدرت این موتورها هنوز تایید نشده است اما پیش بینی می شود موتور بنزینی این خودرو قدرتی بین 122 تا 224 اسب بخار و موتور دیزلی آن قدرتی بین 82 تا 184 اسب بخار داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 642
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1184
بازدید ماه : 13371
بازدید کل : 463085
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2